Kada ukucamo na neki pretraživač reč wellness, pojavi se neverovatan broj od preko 3 milijarde rezultata. Može se slobodno reći da je wellness industrija postala najbrže rastuća industrija današnjice. To je razumljivo, obzirom da skoro svako želi da se oseća bolje i zdravije ili da izgleda lepše.
Reč Wellness je nastala od reči wellbeing i fitness i znači da je za naše dobro stanje važno biti pozitivan i voditi proaktivan stil života.
Wellness predstavlja koncept promocije zdravlja, koji podržava pravilne životne navike i pozitivan životni stav.
Stručnjaci iz oblasti wellnessa pružaju različite usluge. Tu su stručnjaci za pravilnu ishranu, dijetoterapiju, fizičku aktivnost, negu lica i tela, aromaterapiju, antiejdžing, odmor, relaksaciju, jogu, meditaciju, lični rast i razvoj, veštine za upravljanje stresom, veštine za upravljanje emocijama, organizaciju zabava, putovanja.
Svaka od ovih oblasti nam svoj način pomaže da vratimo unutrašnji mir, balansiramo svoje hormone, imamo više životne energije, osećamo se zdravije, zadovoljnije i srećnije.
Korporativni wellness programi se sve više uključuju u kompanijama. Predavanja o pravilnim stilovima života unapređuju fizičko i mentalno zdravlje zaposlenih. Na taj način se pored optimalnog zdravlja, povećava zadovoljstvo zaposlenih i njihova produktivnost.
Večita težnja mnogih, naročito žena, još iz vremena starih civilizacija, biti mlad i lep, u naše doba se proširuje na temu biti zdrava. Zdravlje na emotivnom, mentalnom, duhovnom nivou vodi ka optimalnom zdravlju i na fizičkom nivou. U tome nam mnogo mogu pomoći različite usluge Wellness delatnosti.
Wellness je savremeni model promocije zdravlja, jer podržava proaktivan životni stil koji razvija pozitivan pristup životu i zdravlju.